lördag 25 augusti 2012

Äppelpaj







Är nu hemma efter en dag på jobbet. Då jag jobbar som sjuksköterska blir det endel kvällar och helger, men det har ju sina fördelar det med.. Tar nu igen mig en liten stund och lyssnar till när min man och min bror sjunger och spelar gitarr, det är verkligen helt underbart!! Ikväll blir det lite grillning och goa vänner kommer. Det känns som om sommaren börjar gå mot sitt slut nu och hösten knackar på dörren, men än är jag inte riktigt beredd att släppa taget.

Nu är äpplena mogna och jag passade på att ta in lite igår när jag var ledig, och gjorde en äppelpaj. (Förra året hann älgarna före ;-) Försöker hålla nere lite på sötsakerna, men säsongens första äppelpaj är man ju bara tvungen att smaka på!!

 Ha en fortsatt go helg! Kram Camilla







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar