lördag 24 november 2012

November





Nu är det bara en vecka kvar av November, denna mörka, kala månad. Snart börjar alla julförberedelser och om jag känner min man rätt så är allt julpynt uppe till 1.a december;-) Jag har vant mig vid det nu och även börjat uppskatta det, håller med om att man hinner njuta längre av julen. Men än känner jag mig inte riktigt redo, vill ha kvar det enkla och lite avskalade ett tag till. Vill bara vara... 

Sedan mitt fotointresse tog fart har jag mer och mer börjat hämta inspiration ute i naturen. Kan bli helt till mig när jag ser något vackert, något som jag tidigare inte alls sett eller reflekterat över. November har också sin skönhet. Längtan efter att också få ner tankar och ord har också kommit tillbaka och nu ska här börja skrivas dagbok igen. Det var några år sedan sist.

Ha en fortsatt fin helg! 
Kram



1 kommentar:

  1. Och vackra Bilder blev det..
    I vanlig ordning så brukar jag med få upp det mesta innan jul.
    Men de senaste veckorna har ju varit upp och ner.
    Ingen känsla för jul så långt ögat nått.
    På tisdag bär det iväg till Linköping igen för operation.
    Men när vi är hemma igen.
    Då ska det pyntas lite lagom..

    Ha det fint Camilla..
    kram.

    SvaraRadera