tisdag 15 maj 2012

Sommar minne



Hej på er! Nu är jag tillbaka igen! Här ligger vårat internet nere sedan en vecka pga något kabel fel. Har insett att jag nog är lite beroende av internet, men har det iallafall i mobilen nu:) Här är en bild från vardagsrummet. Tavlan med duvan på är ett sommar minne från förra sommaren då jag och en go vän var i Frankrike och reste runt! Tavlan köpte jag på en stor loppis i provance:) kan inte med ord beskriva hur vackert det var där! Men Sverige är ju inte så tokigt heller, särskilt inte den här årstiden! Kram Camilla

2 kommentarer:

  1. Å, vad glad jag blev för din hälsning, TACK!

    Så fint det var här...dina änglabilder är ljuvliga...älskar oxå att fota änglar!

    Hoppas att du får en fin långhelg!

    STOR KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker tavla. Jag skulle gärna åka till Provance någon gång. Sverige precis nu visar sig inte från sin allra bästa sida, trots att det är grönt. Men lite sol o värme skulle inte vara fel.
    kram EM (elsamarianne)

    SvaraRadera